close

 

Alessia_Cara_press_photo_2015.png

 

 

➨ 這是一段不離不棄的愛情,
就算與全世界為敵,就算所有人都反對,
也要和你一起,手牽手,浪跡天涯。

 

又是一首Alessia cara的歌!(笑)
最近深深愛上這位僅19歲的歌壇新秀,
不管是上一首pop曲風的I'm Yours,
或是這首濃濃復古風味的Outlaws,
都充滿著Alessia自己獨特的音樂風格。
我想我還得在上癮一陣子呢(轉圈圈) 

 

 

 

Run, run like the devil’s behinds us
跑吧,像是魔鬼就在我們身後
Run to where no one can find us
跑到一個任何人都找不著我們的地方
Be my accomplice to my crime
做我的共犯吧
Oh baby
寶貝
Run, run cause we’re guilty as sin
跑吧,為我們犯下的罪過
Run cause we know we won’t win
為知道我們贏不了的事實
We know together we kill time
就我們倆

 


You’ll never face a judge without me
你永遠不會一人面對審判
You’ll never battle the gavel alone
你永遠不會獨自面對戰鬥
And if they lock us away
若他們將我和你逼進絕路
Then I’ll be still here
我依然會在這
Proudly waiting to kill more time, with you…
驕傲地,度過和你在一起的時光

 


We’ll be Outlaws
我們會是亡命之徒
We’ll take on the world
和全世界為敵
We’ll be Outlaws
我們會是亡命鴛鴦

 


Run, run like you never did
跑,像你從沒做過那些壞事
Cause they found the evidence
但他們已找到證據
And they found your fingerprints
甚至發現你的指紋
All on me and baby run
寶貝跑吧
Run like your life depends on it
用盡全身力氣
Let’s make forever in this moment
就讓這一刻成為永恆
Tell me you love me again, Oh again
再說一次你愛我
And I would waste away without you
沒有你的我毫無意義
You’re the shine into my star
你是照亮我的那顆星星
I’d be searching till I found you
我不會停止尋找
Wherever you are… You are
不管你在哪

 


We’ll be Outlaws
我們是亡命之徒
Partners in crime
亡命鴛鴦
We’ll take on the world together
我們與全世界為敵
I’m Bonnie you can be Clyde
我是邦妮,而你是我的克萊德
We’ll be Outlaws
我們就是鴛鴦大盜
You and me
你和我
They’ll never understand the honor
他們永遠不會理解
Among these thieves
我們的榮譽

 


You’ll never face a judge without me
你永遠不會一人面對審判
You’ll never battle the gavel alone
你永遠不會獨自面對戰鬥
And if they lock us away
若他們將我和你逼進絕路
Then I’ll be still here
我依然會在這
Proudly waiting to kill more time, with you…
驕傲地,度過和你在一起的時光
Oh with you
Oh 與你
W-i-t-h you
只有你
With you
你和我

 


We’ll be Outlaws
我們是亡命之徒
Partners in crime
亡命鴛鴦
We’ll take on the world together
我們與全世界為敵
I’m Bonnie you can be Clyde
我是邦妮,而你是我的克萊德
We’ll be Outlaws
我們就是鴛鴦大盜
You and me
你和我
They’ll never understand the honor
他們永遠不會理解
Among these thieves
我們的榮譽
We’ll be Outlaws…
我們會是亡命鴛鴦

 

arrow
arrow

    Emilia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()